pondělí 10. července 2017

AVIVIR recenze



Dnes pro vás mám připravenou recenzi na výrobky AVIVIR, které vlastním už pár týdnů a jedná se konkrétně o AVIVIR Aloe Vera Sun Lotion SPF 30 a AVIVIR Aloe Vera After Sun. Škoda, že jsem tyto přípravky neměla už na dovolené, ale bohužel přišly až den po odjezdu do Bulharska. :)


Aloe Vera Sun Lotion SPF 30 

Co se mi na balení líbí už od pohledu je fakt, že přípravek nevypadá jako běžný opalovací krém, ale působí naopak velmi jemně. S měkkou tubou je jednoduchá a příjemná manipulace. Jsem ráda, že mléko je spíše krémové - dobře se roztírá a nevytéká. Přípravek je naprosto bez zápachu, což může někoho těšit a někomu vadit - já se zatím nedokážu rozhodnout na jaké jsem straně. :)

Mléko je bez parabenů, barviv, alkoholu, minerálních olejů a parfémů, ale obsahuje vitamin E, rostlinné oleje, organické sluneční filtry a vysokou koncentraci aloe vera, která podporuje regeneraci pleti. Je vhodné i pro citlivou pokožku a odolné proti vodě - vhodné tedy pro všechny letní radovánky. 

Abych to shrnula - s tímto opalovacím mlékem jsem zatím moc spokojená, moc se mi zamlouvá jeho složení a i výroba. 


AVIVIR Aloe Vera After Sun

Jedná se o produkt po opálení, který pečuje o naší pokožku a pomáhá jí po opalování rychleji zhnědnout. Může být použit i před dovolenou, aby se pokožka připravila na vystavení slunci. Opět se jedná o produkt bez vůně. Rychle se vstřebává a pokožku zanechává hladkou a velmi rychle se vstřebává. Navíc na pokožce zanechává chladivý efekt, který je velmi příjemný. 

Obsahuje až 90% bio aloe vera, stejně jako přípravek výše neobsahuje parabeny, barviva, alkohol, minerální oleje a parfémy. V produktu se navíc nacházejí sacharidy (manóza, glukóza, beta glukan a hyaluronát sodný), které podporují produkci melaninu

Musím říct, že z tohoto produktu jsem velmi nadšená - pomůže vám krásně zhnědnout, hezky chladí a poradí si i se spálenými zády! :)


Oba přípravky najdete ZDE. Tento článek je do výzvy pro Blogerky.cz.


A jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty na / po opalování? :)

11 komentářů:

  1. Tuto značku vůbec neznám, ale oba dva produkty se mi moc líbí, hlavně tedy jejich složení :)
    Já přípravky na/po opalování používám pouze pokud jsem u moře, v Česku jsem na jejich používání asi moc líná a pak to většinou odnesu spálenou kůží, holt jsem nepoučitelná ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mám nějaký krém 50 od Nivey, ale zrovna dneska jsem si koupila pečující krém na obličej Aloe Vera, tak snad bude působit stejně super jako ty opalovací krémy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, avšak vypadá opravdu zajímavě. Navíc mám ráda aloe veru, takže děkuji za tip :) Co se týče opalováků, používám ty z DM od značky Balea.

    Máš hezký blog, budu ráda, když i ty navštívíš ten můj, já si tě určitě dám do oblíbených :)

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Celkem náhoda, že přesně tyto dva produkty mi asi před rokem (dvěma? utíká to :D) dala mamčina kamarádka, protože je nevyužije! Ještě jsem je nevyzkoušela, ale já nejsem nějak ohledně opalovacích krémů vybíravá. Mám typ kůže, která se mi snad nikdy nespálila, tak mám štěstí :D. Používám snad celý život Astrid a jsem s ním spokojená. Ale díky tobě jsem si na tyto, mnou už dávno zapomenuté a někde "zašantročené" krémy, určitě je na dovolenou vytáhnu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi líbí balení. Já používám momentálně na opalování kosmetiku od Vichy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Je škoda, že já se prostě neopálím :( :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle znacku vubec nezznam ale veci s aloe vera byvaji superr tak bych tomu docela verila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značka Aviril je moc dobrá. Ráda od ní používám produkty, takže se ani nedivím, že jsi byla spokojená. Pěkně napsaná recenze :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. tak túto značku som predtým nepoznala, ale všetko je raz prvý raz! :).
    mám rada produkty s aleoe vera, takže rada vyskúšam! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec tuto značku neznám, ale přípravky vapadají opravdu slibně :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem zvyklá na produkty od Biodermy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)