sobota 10. června 2017

SPORTIQUE recenze


Po dlouhé době konečně přidávám článek a tentokrát to bude recenze na produkty SPORTIQUE, které vlastním už několik měsíců, takže je čas je konečně pořádně zrecenzovat. 


PLEŤOVÉ TONIKUM - OKURKA

Tonikum obsahuje minerály zinek, hořčík a mangan, které přináší pleti skutečnou únavu a regeneraci po náročném dni. Pleť je příjemně dezinfikována a hlavně na dotek daleko jemnější. Tonikum používám  každé ráno i večer a jsem s ním opravdu moc spokojená. Pleť vždy krásně dočistí a působí pak jakoby 'prozářeně'. Navíc kdo k tomuto toniku přičichne, tak už snad nikdy nechce jiný. Jelikož ta okurková vůně je naprosto fantastická a zbožňuju, když mi po ní voní pleť. Jedna tahle lahvička obsahuje 200 ml a stojí 179 Kč, což je podle mě více než přijatelná cena za tak skvělý produkt. :)


ARGÁNOVÝ OLEJ - ROLL - ON

Musím říct, že toto byla moje první zkušenost s argánovým olejem, a i když jsem na něj četla spoustu pozitivních recenzí, tak jsem se k jeho používání odhodlala až před pár měsíci. Tento argánový olej obsahuje karoten, esenciální mastné kyseliny a vitamíny A, E, F. Skvěle regeneruje, hydratuje a vyživuje pokožku, navíc nezpůsobuje černé tečky a rychle se vstřebává do pokožky, takže po pár minutách lze bez problémů nanášet make-up. Určitě ho vyzkoušejte i na strie - měl by je postupně zneviditelňovat, ale s tím zatím žádné zkušenosti nemám. :)

I když malé balení (15ml) je vhodné do kabelky, já bych určitě ocenila balení větší. Stojí 149 Kč.



Jakožto naprostý milovník bambuckého jsem nemohla odolat tomuto levandulovému. Já osobně používám bambucké máslo nejvíce na pleť a vždy, když se mažu pravidelně, tak jí mám krásnou. Od té doby, co ho používám, tak nemám žádné problémy s akné ani se suchými šupinkami na pleti. Používám ho i na malé odřeninky atd. Poslední půlrok už bez něj nedám ani ránu. :) Jinak toto balení má 75ml a stojí 199 Kč.  



GEL NA KLOUBY A SVALY

Jedná se o chladivý gel, který je skvělý na únavu svalů po sportovním výkonu, svaly většinou ani nezačnou bolet nebo je bolest alespoň mírná. Používala jsem ho i na ztuhlý krk a vždy mi ho krásně uvolnil. Jediné s čím mi tedy nepomohl, byla bolest kolene po fitku. Mazání nepomohlo, ale nakonec bolest ustoupila sama. Na bolest svalů ho ale můžu doporučit! :)


Znáte některý z těchto produktů? A slyšeli jste už o SPORTIQUE?


7 komentářů:

  1. Zaujímavé výrobky, ešte som ich nikde nevidela :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem vůbec nevěděla, děkuji za doporučení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám ale produkty vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sportique je moc fajn. Měla jsem také okurkové tonikum a arganový olejíček v roll on balení. A nedám dopustit na jejich krémy na ruce, měla jsem jasmínový a růžový :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Neznala jsem tuhle značku, tak snad s ní budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Okurkové tonikum je skvělé a ta vůně :-) Fakt povedené , chtěla bych zkusit i krémy na ruce.

    OdpovědětVymazat
  7. Značku vôbec nepoznám a skutočne vyzerá dobre. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)