sobota 1. dubna 2017

Tipy na jarní smoothie


Jelikož už začalo jaro a i nám poslední dny krásně svítí sluníčko, tak jsem si pro vás připravila dva recepty na jarní vzpruhu. Protože v tomhle počasí opravdu není nic lepšího než se slunit venku a popíjet smoothie. 

Ovocné smoothie


2 šálky mandlového mléka
6 jahod
1 banán
1 pomeranč
1/2 hrušky
1 lžička chia semínek





Kopřivové smoothie


Hrst čerstvě natrhaných kopřiv
2 kiwi
Hrst baby špenátu
1 banán
Denní dávka zeleného ječmene
400 ml vody




Doufám, že Vám bude chutnat a pokud máte nějaké zajímavé recepty na smoothie, tak hurá s nimi do komentářů, ráda vyzkouším nové kombinace. :)

14 komentářů:

  1. To kopřivové smoothie vypadá zajímavě. Skvělý tip, možná někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerajú dobre, ja mám rada ladový šalát+jablka+citron+voda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prave si ma navnadila :) uz som tak dlho nemala smotie, musim to zmenit :) Inak mam najradsej hociake, hlavne nech su tam jahody :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Já pořád nemám nějakej skvělej mixér, a tyčovým je to otrava, takže smoothie moc nepiju :( ale to první vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  5. mňam asi jeden potrebujem hneď teraz! :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  6. Super. :) Smoothie miluju, často zkouším různé nové kombinace, ale nejvíc miluju klasiku - banán, jahody, kiwi, borůvky a červený rybíz. :) Mňam, mňam!

    OdpovědětVymazat
  7. Po nejakom takomto stroji na smothiečka pokukujem už dlho, veľmi sa mi páči tá predstava mixovať si všetko čo mi napadne, avšak neviem či by som ho aj reálne využívala :D tie tvoje vyzerajú veľmi chutne, najmä to prvé:)
    www.thenoela.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. To první určitě zkusím :) já jsem velký fanoušek smoothie, zvláště pak v letních měsících :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  9. Smoothie miluji, akorát si dělám jen ovocné, to zeleninové jsem zatím nezkoušela, ale určitě bude moc dobré. Takže za mě určitě to první, ale to druhé s kopřivou zní opravdu zajímavě :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam! Vypadají opravdu skvěle. To kopřivové smoothie mě celkem navnadilo. Jinak nejraději mám s jahodama :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím říct, že jsem byla dřív hodně na ovocný, ale teď jsem propadla těm zeleninovým, neobsahují tolik cukru a jsou fakt dobrý. :)

      Vymazat
  11. To kopřivové? Vůbec si nedokážu představit jeho chuť! :D Obecně nemám ráda smoothie ze zeleniny. :/ FUJ! :D Ale tak někomu to chutná, proč ne! Já miluju banánovokávové nebo jahodové smoothie! <3
    SUper článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥


    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. To zelené bych si nedala. Už jen ta barva :D Ale to ovocné! Mňam. Úplně mám sliny v puse :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)