úterý 18. dubna 2017

BIO šampón + Spirulina + Mladý ječmen

Ráda bych se s Vámi podělila o balíček, který jsem si pár týdnů zpátky objednávala z biosféry. Najdeme v něm jemný šampon s BIO avokádem a BIO pšenicí, tabletky Spiruliny a pár malých testerů mladého ječmene - doporučené denní dávky. A teď už hurá na recenze. :)


Tento jemný šampon s BIO avokádem a BIO pšenicí jsem si vybrala hned z několika důvodu. Už delší dobu jsem chtěla přejít na bio šampóny, ale bála jsem se, že se mi po nich budou více mastit vlasy, jelikož na takové složení nejsou zvyklé. Abyste věděli - já měla totiž ještě před nějakým časem takový zlozvyk a to, že jsem si myla hlavu každý den. A opravdu mi tu nemusíte říkat, jak je to pro ty vlasy nezdravé, protože já to slýchávala ze všech stran, ale proste i když se mi nějak extra nemastily, tak jsem si je musela umýt prostě pro lepší pocit. A hlavně mi pořád přišlo, že nevypadají tak dobře jako první den umytí. A u tohohle šampónu bylo napsáno, že je vhodný pro každodenní použití - takže pro mě naprostý gól, protože je k vlasům šetrný a já si je budu smět mýt každý den. Ironií je, že po používání tohoto šampónu mi ty vlasy začaly připadat na dotek i na pohled lepší, pevnější a víc držely tvar. A došlo to až do takového stádia, že si teď myju vlasy ob den (naprosto bez výčitek) a určitě tu dobu budu chtít prodlužovat. Já vím, že pro spoustu z Vás je to samozřejmost, ale pro mě je to opravdu velký krok a mám z toho velkou radost. :) 


Asi začneme tím, co to vlastně Spirulina je. Jedná se o sladkovodní sinici, která má vysoký obsah chloforylu, takže dokáže člověku poskytnou spoustu potřebných výživových vlastností. Mezi její účinky patří: zmírnění alergií, tvorba vitamínu A, zmírnění chudokrevnsoti, zdroj bílkovin, redukce cholesterolu, zvýšení vitality organismu a snížení únavy, zvyšování obranyschopnosti, zvýšení činnosti mozku a mnoho dalších. Doporučené dávkování je třikrát denně po dvou tabletách před snídaní, obědem a večeří. Balení obsahuje 200 tablet.
Já osobně jsem se Spirulinou moc spokojená, trošku mi trvalo, než jsem si zvykla ji pravidelně zobat, ale musím říct, že na sobě určitě pociťuji její účinky. Dlouho jsem nebyla nemocná, cítím se méně unavená než dřív a přijde mi, že se mi i zlepšily nehty a vlasy. Do budoucna mám ještě v plánu vyzkoušet chlorellu, tak na tu jsem taky velmi zvědavá. :)



V těchto malých pytlíčcích je doporučená dávka mladého ječmene, já si ji dávala hlavně do smoothie, i jsem nedávno přidávala jeden recept na kopřivové smoothie s ječmenem. Proč ho vlastně ale pít? Šťáva z mladého ječmene obsahuje 4x více vápníku než mléko, 22 více železa než je ve špenátu a obrovskou spoustu bílkovin. Odstraňuje překyselení a je bohatý na minerály - draslík, vápník, zinek, hořčík, železo, vitamin A, B1, B2, B6 a spoustu dalších. Já jsem upřímně toho mladého ječmene tolik nevypila, abych na sobě mohla pociťovat nějaké změny, ale přijde mi naprosto skvělý se svými 'superschopnostmi' a chtěla jsem Vám alespoň ho více přiblížit. :)


Máte zkušenost s Mladým ječmenem či Spirulinou? A co říkáte na BIO šampóny? :)

11 komentářů:

  1. Bio šampony už nepoužívám. Používala jsem je půl roku, i mnohem dražší značky. Nejdříve jsem byla nadšená, pak mi vlasy zničily tak, že je stále nemůžu dát úplně dohromady. Fakt neskutečná katastrofa. Stejnou zkušenost má i moje mamka a kamarádky. Ječmen jsem jednou zkusila a už bych to do pusy nedala. Spirulinu mám ale moc ráda a střídám ji s chlorellou :).

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mladý ječmen také zobu v tabletkách. V prášku bych ho asi úplně nevypila a tablety mi přijdou fajn :-) jinak přírodní a bio šampony také ráda používám, vyházela jsem všechny se silikony a celkově se snažím vyhýbat škodlivinám v kosmetice :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Bio šampon jsem nikdy nepoužívala :) vlasy si myju ob den :) ale někdy mi to vydrží déle :D :) ale zatím jsem nepřemýšlela o bio šamponech, až do teď :). A jestli se nepletu mladý ječmen je matcha tea ? :) Matcha tea jsem si dříve dělala čaje, ale chci se k tomu zase vrátit.

    OdpovědětVymazat
  4. Zatial som nemala skúsenosti ani s jednou z vecí, ale ohľadom toho umývania vlasov som rada, že si spravila taký pokrok 😊 Sama viem aké to je, keď za zbavím nejakého zlozvyku alebo napríklad začnem mať na sebe postupne niečo viac rada a som si istejšia ohľadom toho ☺️

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si kdysi umývala každý den, ale bylo to hlavně kvůli tomu, že se mi hrozně mastily. Teď jsem si už interval prodloužila a umývám vlasy co 2. někdy i co 3. den. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Spirulinu jsem kdysi jedla, ale já jsem strašný lajdák a nesnáším polykání prášků, takže jsem to vzdala, ale hodlám jít do sebe a zase ji začít užívat :D Jinak ten bio šampon vypadá dobře, taky se mi často mastí vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem nezkoušela, ale vypadá to fakt zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mlady jacmen som skusala, zo zaciatku sa mi zdalo, ze ma super ucinky, len postupne sa mi to az tak nezdalo, tak som ho prestala pouzivat. Ja som zacala teraz tiez pozerat po prirodnych samponoch, takze tento isto skusim :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  9. Spirulinu užívam v kombinácii s chlorellou a som spokojná - cítim sa po nich skvelo a plná energie. S bio šampónmi nemám zatiaľ dobré skúsenosti. Tie, ktoré som vyskúšala mi príliš nesadli :)

    OdpovědětVymazat
  10. nemám skúsenosť s mladým jačmenom ani spirulinou, no verím že sú naozaj prospešné pre naše telo, preto dúfam že sa mi čoskoro podarí si ic zaobstarať :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taktiež užívam spirulinu a jačmeň, ale ja to už mám v jednom, je to vlastne taký prášok, ktorý obsahuje tieto dve superpotraviny + 2 ďalšie:) Trvalo mi hodnú dobu, kým som si na to zvykla, hlavne ten pach mi vadil, ale zvykla som si:) Miešam si to do pomarančového džúsu, potom je to celkom fajn:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)