středa 15. března 2017

Bambucké máslo

Musím říct, že bambucké máslo je mým největším oblíbencem posledních pár měsíců, ať jsem v Praze nebo doma, tak už bez něj nedám ani ránu. Jsem si jistá, že většina z vás ho používá nebo alespoň zná. 


Já si ho koupila v drogerii přibližně za 189 Kč. vybrala jsem si bio a 100% čisté. Už ho používám přibližně tři měsíce, nanáším vždy večer a někdy i ráno, když nikam nechvátám. A co se týče péče o pleť, tak je to naprostý zázrak. Já tedy nikdy neměla velké problémy s akné, ale po jeho používání už nemám žádné, ani s černými tečkami. A pokud vám nevadí, že pak budete mít chvíli mastný obličej, tak je to naprosto dokonalý produkt. 

Jelikož má antibakteriální a protizánětlivé účinky, tak se hodí i na ošetření drobných poranění kůže (puchýře, spáleniny, odřeniny) . Já si s ním mazala i tetování a krásně se zahojilo. Spousta lidí ho doporučuje i na vlasy, s tím já osobně žádné zkušenosti nemám, ale používá se jako maska nebo jen na slabé konečky. Takže mi nezbývá nic jiného, než ho vřele doporučit.

Znáte bambucké máslo a používáte ho? :)

13 komentářů:

  1. Bambucké máslo poznám, ale nepoužívám. Já mám zase v oblibě kokosový olej, který používám skoro na všechno, i do vlasů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. To zní dobře! Je to vhodné i na mastnější pleť? Já ho znám jen kvůli tomu, že bývá v něčem přidáno, ale čisté jsem ještě nezkoušela. Musím na něj mrknout. :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem bambucké máslo začalo používat teď nedávno a jsem z něj nadšená! :) ..jen doufám, že mi do budoucna pomůže i s černými tečkami :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj sa ti tak zlepsil stav pleti vdaka tomuto maslu? Tak to musim vyskusat, lebo cierne bodky ma stale otravuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Bambucké máslo je super, mám doma i tohle z DMka a ráda používám i od Soaphorie. Líbí se mi na něm, že krásně hydratuje a má typickou oříškovou vůni :-) ráda ho používám na moje věčně suché ruce a zabírá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Znám ho, ale zatím nepoužívám. Rozhodně se ale chystám ho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to by mě vůbec nenapadlo použít ho na celý obličej :O Myslíš, že se hodí i na smíšenou pleť? Docela jsi mě nalákala :O

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  8. nemám zatiaľ žiadnu skúsenosť s týmto maslom :) ale na moju suchšiu pleť by bol určite dokonalý :D

    OdpovědětVymazat
  9. Používám jen kokosové, ale děkuju za tip, zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já o něm snad nikdy ani neslyšela, oblíbila jsem si používání kokosového oleje, ale až mi dojde, tak vyzkouším :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  11. Bambucké máslo znám, ale neslyšela jsem na něj takové pozitivní ohlasy jako na kokosový olej, ale děkuji za tip! ♥ :)
    Krásný článek! ♥
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Přímo toto mám doma a koupila jsem si ještě od Soaphorie. Bambucká másla obecně ráda používám a moc mi voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám toto isté maslo a mňa popravde veľmi nezaujalo. Ťažko sa s ním pracuje, vôbec sa nedá použiť na väčšie plochy a mám dojem, že nemá žiadne účinky. Za mňa, bohužiaľ, nie. Mám ešte jedno bambucké maslo, nespomeniem si teraz na značku, a to používam len na zádery na prstoch - na to je celkom fajn.=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)