úterý 23. prosince 2014

Maturitní ples

Už je to více jak měsíc, co jsem absolvovala svůj maturitní ples a musím říct, že na to mám jen krásné vzpomínky. Vše se vyvedlo, jak mělo a já jsem naprosto spokojená. Jediné co mě mrzí je, že jsme nad přípravou strávili tolik času a vše uteklo jak hodina. Neskutečný. :)

Jako téma plesu jsme měli divočinu, takže rozhodně bylo na čem stavět a tady je pár fotek z večera. :)







Naše maturitní video: 


13 komentářů:

  1. Všem Vám to moc slušelo, máte krásné šaty :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé :) Měli jste krásné šaty, všechny :)) Video je úžasné, má nápad, je vtipný a fakt super! Mě čeká ples na konci ledna, tak jsem zvědavá, jaký to všechno ještě dopadne :)
    Přidávám se k tvým pravidelným čtenářkám :)

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. wow úžasnee fotky! :) škoda že som mala stužkovú pred dvoma rokmi :/ hned by som si ju dala znova aby som si mohla obliecť tie pekne saty :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, moc vám to tam sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, já svůj maturitní ples mám 16. ledna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mali ste veľmi pekné šaty.Mňa stužková čaká až o 4 roky.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou úžasné a video je super nápad :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  8. nadherne saty! uplne vyzeras na odpadnutie!

    Pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  9. To video je dokonalé:) Všechny děvčata na fotce jsou krásné a ty šaty ♥

    DaydreamerNatty

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty ti neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji moc za komentář. Potěšilo mě to. :)

    Mimochodem, měla jsi krásné vlasy. Vzpomněla jsem si na ten svůj před dvěma lety :) Je to neuvěřitlné, jak ten čas letí :-o A ty šaty? Panečku. Vážně jsi vypadala jako princezna :)

    OdpovědětVymazat
  12. Máš opravdu úžasné šaty, hrozně moc Ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :)